Fødselsdag

Når dit barn har fødselsdag, kan det fejres på to måder:
Vi kan holde fest i børnehaven eller vi kan komme på besøg i hjemmet. Vi tager til fødselsdag i hjemmet i det år barnet fylder 4 år.

Holder vi fest i børnehaven, er I meget velkomne til at medbringe noget til uddeling og det kan være mad, frugt, kage eller noget helt andet. I forhold til forplejning, vil det være en god ide at læse i vores kostpolitik for at få inspiration. Vi hejser flaget, synger og sørger for at det bliver en særlig dag for jeres barn. I er selvfølgelig altid meget velkomne til at deltage.

Hjemme-fødselsdage er meget populært. Børnene elsker at vise deres hjem frem og det er herligt at se dem på hjemmebane. Kom og aftal med os en dato og sted og så møder vi gerne op i samlet trop.

Fødselsdagsgaver er en hjemmelavet træting, som barnet har været med til at vælge inden sin fødselsdag.

Træheste