Forældresamarbejde

I Bøgely skovbørnehave har vi et trivselsmøde, når I har været i institutionen et sted mellem 3-6 måneder.
Ved dette møde, sikrer vi os, at jeres barn trives og at I som forældre er faldet godt til. Til møderne er der en dagsorden, så vi alle kan forberede os godt til samtalen.

Herudover er der et-to møder ved overgang til skole.

Skulle der være behov for flere møder, så finder vi ud af dette. Det kan være I har lyst til et møde, eller det kan være vi lige har brug for at tale med jer.

Alle møder har som vigtigste grundlag at sikre jeres barns trivsel og at I som forældre er trygge ved at aflevere jeres børn til os.

Er der brug for hjælp fra fagpersoner har vi mulighed for dette. Det kan være psykolog eller tale-hørelærer, eller måske en motorikkonsulent.

Anettes dør er altid åben, så kom endelig forbi til en lille snak.